اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

به دوستان مجازیم...



من و تو خوب نیستیم 


برای دوستی های خوب


برای با هم بودن های وفادارانه!


من و تو این همه سنت های قشنگ بلد نیستیم.


من و تو 


تنها تنها


هر کدام رو به روی یک مانیتور


لب خوانی دکمه های کیبورد را

بهتر از شنیدن صدای هم 

وقتی نفس هایمان از هوای یک کافه است

بلدیم...



ما "تقدس" را در "مجاز" بازآفریدیم.

نه؟







نظرات 6 + ارسال نظر
Mehdi پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ب.ظ http://30-salegi.blogsky.com

سلام...من بصورت تصادفی اومدم و پست شما رو خوندم و خیلی خوشم اومد، اجازه دارم تو وبلاگ خودم ، بذارمش؟

منتظر پاسخ شما هستم...

سلام
خوش اومدین

اینجا می نویسم که خونده بشم... فرقی نمی کنه تو اتاق آبی یا سی سالگی...
:)

مانتانا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 ب.ظ http://jinook.blogfa.com

من و تو خوب نیستیم

و این خوب نیست...........

خوب هم نباشد

این همان است ک هستیم!

ناهید جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ق.ظ http://avaze-betyar.blogfa.com

من و تو خوب هستیم
برای دوستی های خیلی بهتر از این
برای با هم بودن‌های به‌وقت و بی‌وقت
اگر تلفن را برداری
اگر شماره‌ام را بگیری
اگر نیاز داشته باشی در شهری که غریبه می‌یابی خودت را
دوست را صدا بزنی


گیسوانت را باد پریشان می‌کند

من بالای درختی نشسته‌ام که پرنده‌گی کنم
و دلم می‌خواهد روی شانه‌های تو بنشینم
در گیسوانت لانه کنم

من و تو خوبیم
اما خوبی کردن را بلد نیستیم

تو تنها نشسته‌ای
و نگاهم خیره به دست‌های توست
آنگاه که سکوت را می‌شکنی
آنگاه که دست به کی‌برد می‌شوی

آنوقت نفس می‌کشم
آنگاه که تقدس تنهایی را می‌شکنی
آنگاه که دست‌های مجازی اینهمه واقعی می‌توانند دست‌های هم را بگیرند

ما خوبیم
اما خوبی کردن را بلد نیستیم
برای اینهمه کوچک بودن بخشش داری؟

تو خوبی ناهید

و همه آنچه من بلد نیستم را بلدی!

زیژخکِ دیوانه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:47 ب.ظ http://zijkhakelooli.blogfa.com

مجازی نیست

دوستی های من؟

یا تقدس؟

faeze چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 ب.ظ

سلام... سپیده جان شرمنده باز مزاحم شدم قول دادی کمکم کنی... واقعا قصد مزاحمت ندارم ولی فکر می کنم شما میتونی کمکم کنی ...درمورد پایان نامه حرف میزنم یادته؟؟ یادمان احمدشاملو...قرار بود بگی چی بخونم که تو طراحی کمکم کنه... اگه وقت نداری تو دو سه تا جمله نظر خودتو به عنوان یه خواننده که فضا رو هم میشناسه بگو که یادمان احمدشاملو فضاهاش چه حسی رو باید القا کنه؟؟ چه خصوصیاتی داشته باشه... پیشاپیش ممنون و اگر هم جواب ندادی باز هم ممنون که فرصت سوال کردن رو دادی!

سلام فائزه خانم.
شما ببخشید که من انقدر الکی سر شلوغ و گیجم.

اما طرح یادمان شاملو.

ببین گلم
ترجیح بر اینه که بگی تا حالا چیکارا کردی ، چیار و خودی و طرحی که در ذهن داری چیه. تا من روی اون باهات همراهی کنم.اگه من الآن درباره این چیزا که می خوای برات حرف بزنم میشه طرحِ"سپیده"! نه "فائزه خانم گل"! :) منتظرم گلم

faeze شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

مرسی که جواب دادین.چشم حتما.فقط اینجا بگم یا بهتون میل بزنم بهتر نیست؟؟ امکانش هست آدرستونو بدید؟

sepide_zakeri@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد