اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

سی سالگی ...

  



سی سالگی نازنینم ؛


سلام...


خیلی خیلی ممنونم که با وجود نگرانی هایی که برایت داشتم خیلی آرام و زیبا و تا حدی هم پر جنب و جوش و شاد به سراغم آمدی.

خیلی خوب بود!


چرخ خیاطی سفیدم را خیلی دوست دارم . آی پدم سفیدم را هم ... تازه خودنویس سفید و شال سفید گل گلی ام را هم...  خیلی خیلی خوب بودی تو با این شکلِ‌آمدنت!


چقدر نگران بودم که آغازت را بد حالی کنم... مضطرب باشم ... خراب کنم... 

اما تو آمدی و به شعارِ 


بهای باده ی چون لعل چیست؛ جوهر عقل

بیا که سود کسی برد کاین تجارت کرد ...

نماز در خم آن ابروان محرابی..

 کسی کند که به خون جگر طهارت کرد...


زیبا شدی و نترسیدم و ساده گرفتم و امید به خردادی بستم و ... چققدر تو خوب بودی...


حالا امید از کجا نمی دانم اما ؛‌برگشته...

حالا برایت امیدوارم... 

برایت خوشحالم...

و دوستت دارم

سی سالگیِ‌ کوچکِ زیبای من ...



:)

سلام...

آمده ام لبخند های کوچک و شیرین بزنم برای دوستانی که این ایام نگران و ناامیدشان کردم...

آمده ام بگویم


این روزها


خوبم ... :)







نظرات 9 + ارسال نظر
شادی یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 ق.ظ http://neveshte-jat.blogfa.com/

زنی سی ساله در آستانه ی بهار!

همین است که میگویی شادی ...
همین است!

سپیدیَت مبارک!

نسرین یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:36 ق.ظ

یک بار بزرگ سی ساله را زمین گذاشتی.
فقط آمدم بنویسم برایت که خوشحالم ...
این روزها این جنس خوشحالی کمتر پیش می آید ...

میدانی چه اندازه ممنونم که همراهم بوده و هستی؟
میمانی؟؟

ناهید یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:13 ب.ظ http://avaze-betyar.bogfa.com

عزیزم عزیزم چقد خوشحال و سپید با میوه و کیک و نرگس هلندی
به‌به
:-*

جای شما دوتا که عجیب خالی بود...
ممنونم ناهید جانم به خاطر این همه صبورانه همراه بودنت... ممنونم...
برایم بمان.

ناهید یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:46 ب.ظ http://avaze-betyar.bogfa.com

یه طوری که جای خالی خودمو احساس کردم واقعنی :)
از اینکه خوشحالیه دسته‌جمعی خیلی خوش می‌گذره

عزیزم :-*

خیلی واقعاً ...

ش دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:51 ب.ظ

منم عاشق رنگ ها و البته سفید هستم. به عنوان هدیه ی تولدت در نظر بگیرش عزیزم.

ممنونم نازنینم ... ممنونم....

اشتی سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

مبارکت باشه عزیزم! سال خوبی داشته باشی.

ممنونم .شما هم همینطور...

بانو سرن یکشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 ب.ظ http://banooseren.blogfa.com/

تولدت هر چند با تاخیر مبارک

ممنونم...

نسیم دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ

من بهترین سی سالگی دنیا رو واست آرزو میکنم

آرزو؟ کم لطف مى کنى،
تو قدرتشو دارى که برام بسازیش!

نسیم چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:54 ب.ظ

میسازیمش :-)

تو که رفتى!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد