اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

لازم است بدانى...




دختر؛


آنقدر ها هم مهم نیستى تو!


حتى آنقدر که لازم باشد در ذهن اطرافیان خوب جلوه کنى...


من تو را دوست دارم!


بلد شو این برایت بس باشد...











نظرات 4 + ارسال نظر
ناهید پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:55 ب.ظ http://avaze-betyar.bogfa.com

انقدرها مهم نیست در ذهن اطرافیان خوب جلوه کنی
من تو را دوست دارم
بلند شو و برقص
فریبایی تو را دوست دارم
دیگران اصلن مهم نیستند
مهم تویی
و احساسی که خودت به خودت داری

من هم تو را...
و آناهیتا را...
زیاد...
بیا بس باشیم براى هم...
...

شادی سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:42 ق.ظ http://neveshte-jat.blogfa.com/

سپیده ی عزیزم چقدر قشنگ نوشته ای. راست می گویی ما زیادی خودمان را مهم می دانیم. این از خودخواهی مان است نه دیگرخواهی مان که می خواهیم در ذهن دیگران خوب جلوه کنیم. هر چند که مطمئن هستم، آنقدرها خوب هم که دلمان می خواهد جلوه نمی کنیم زیرا رنگ رخساره خبر می دهد از سر درون. اما اینکه خودمان را دوست داریم هم دروغی بیش نیست عزیزم.

متأسفانه تغییر خیلی سخت است شادی... خیلی سخت ...

نسیم دوشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:08 ب.ظ

من چقدر با شادی موافقم!! با تو هم همینطور سپید! ولی فک میکنم با شادی بیشتر! و تو باز هم چقدر زیبا نشتی

خب.

مجید مویدی جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://majidmoayyedi.persianblog.ir

موافقم. شدید موافقم که "دوست داشتن خود، برای آدم بس است". همین که خودمان، خودمان را دوست داشته باشیم، کافیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد