اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

روزانه (1)




- به نگار آورم  


- طرح زنم


- مشق کنم   


- بیآغازم  




چکیده مقاله را.

سقف پروژه ابراهیمی را.


تمرین کتاب focus را.


قاصدک را! 



 




من زنده ام هنوز و 


غزل 

فکر 


می کنم...*





* محمد علی بهمنی







چه احوال خوشیست شاعر را ...





آن لحظه که می نویسد؛



"من  تو   را   دوست   می  د  ا ر  م  ... 


و شب از ظلمت خود وحشت می کند! "




بیچارگی ...






دخترِ‌بیچاره 

به هیچ چیز 

اعتقاد نداشت !





دختر بیچاره !





انتظارِ‌هیچ 

شادیِ‌ غیر منتظره ای

  را نداشت!


دختر های بیچاره

همیشه مسئولیتِ‌ همه چیزشان

با خودشان است!




به نسیمی




نه که خبری نباشد

گفتنی ها کم شده! 


شب را کنار نسیمی خوابیدم ، که بلندتر وزیدنش را سخت آرزو دارم ...

و جای خالی شمیمی ... که من بی اندازه مثبتش می بینم!


صبور باید بود ...





گوش دادن اما زیاد شده ، به چار تار هم ...