اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

روزانه (1)




- به نگار آورم  


- طرح زنم


- مشق کنم   


- بیآغازم  




چکیده مقاله را.

سقف پروژه ابراهیمی را.


تمرین کتاب focus را.


قاصدک را! 



 




من زنده ام هنوز و 


غزل 

فکر 


می کنم...*





* محمد علی بهمنی







نظرات 3 + ارسال نظر
بانو سرن شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:22 ب.ظ http://banooseren.blogfa.com/


این روزانه های ایجاز.

:)

ناهید یکشنبه 1 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ق.ظ http://avaze-betyar.bogfa.com

آخ! آخ! خانوم ِ سرشلوغ ِ ما رو. ماچ خانوم به روی ماه‌تون :)

ممنونم مامان کوچولو...
ماچ به روی خودت و آناهیتای گلت!

شادی چهارشنبه 11 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 10:10 ق.ظ

سپیده جان سلام. حالت چطور است. چه می کنی عزیز. هرازگاهی به یادت می افتم. گفتم سلامی کنم و حالی بپرسم. مراقب خودت باش.

سلام نازنینم.
خوبم این روزها.
ممنونم از احوالپسیت.
شما خوبی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد