اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود






سی سالگی 

بی شک پاییز است همه ...


جادویی از اوج گرفتن...

انتظار یک سرآزیری که می آید...

کاریش هم نمی شود کرد!


اربابانه باید پذیرفتش!




نظرات 4 + ارسال نظر
بانو سرن شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 04:48 ب.ظ http://banooseren.blogfa.com/

اما می گن سی سالگی اوج زیبایی یک زنه.
اما منم وقتی رسیدم بهش همینقدر غمگین شدم. طفلی سی سالگی
.
.
.
.
به هر حال رسیده برای تو . پس مبارکت باشه عزیزم

بله
خوش اومده سرن جان
پاییز فصل غم نیست !
شاید پذیرفتنِ اینه که "غم هست"!
هان؟

[ بدون نام ] دوشنبه 7 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ق.ظ

موافقم. سی سالگی بی شک پاییز است! و پاییز زیبایی و عاشقانگی است.

این پاییز های بی نظیر...
امان ...

بانو سرن سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:49 ب.ظ http://banooseren.blogfa.com/

"پذیرفتن این که غم هست!"
جمله خوبیه
بایدآویزه گوشم کنمش

ممنونم دخترم...
زیادم جدی نگیر جمله های اتاق منو
در حد آویزه گوش کردن!
خیلیا شونو بعدن نقض می کنم!

ناهید یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 05:15 ب.ظ http://avaze-betyar.blogfa.com

همین سوم مهر پیش دو تا پیرمرد این حرفو زدم که بالاخره افتادم توی سرازیری. با خنده بهم گفتن کو تا بیافتی توی سرازیری!
منم به حکمت حرف پیرمردآ مثل همیشه واقف شدم و گفتم اینجوریاس؟ پس خوشحالم. بعد یادم افتاد وقتی بچه بودم راجع به سی سالگی چطور فکر میکردم و قند توی دلم آب شد :)

من هم قند توی دلم آب می شود هی ناهید!
هی بیشتر هم قرار است آب بشود!
جوانیم ناهید ... رهاتر از این حرف ها باید باشیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد