اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

چار تار ... چارتارِ خوب ...









آن شروع!

آن شروعِ بی نظیر ...


" من و تو وارث خورشید و ماهیــــــــــم ...

  من و تو 

   نغمه ای بی اشتباهیــــــــــــــم ... "





نظرات 2 + ارسال نظر
خــــودمــــونــــی یکشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:50 ب.ظ http://kenchoo.blogfa.com/

فکر کنم شروع کنسرتی بود...هر چه بود ریتم خوبی داشت...

بله دوستم.
شروع کنسرت گروه چارتار بود.
یکی از آهنگ های آلبوم بعدی. پیشنهاد می کنم دانلود و گوش کنید. "دریچه"!
و بعدش "آشوبم" و بعدش "هندسه" ...

مجید مویدی جمعه 22 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 05:42 ب.ظ http://majidmoayyedi.persianblog.ir

سلام سپیده جان
چارتار کارشون واقعا خوبه. حرف برای گفتن دارن. امیدوارم فقط ابتکار و ابداعشون ادامه پیدا کنه و مثلِ خیلی از گروه‎ها زود تموم نشن

بله همینطوره.
من هم امیدوارم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد