اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

سی سالگی ؛ زن است!







"خدا خدای نوشته های ثبت شده است!"

عنوانِ پستِ امروزِ دوست شیرینی بود که حالا یک مادر حساب می شود!


و من فکر کردم به "نوشته های ثبت نشده" ام!


بگذارید اعتراف کنم که سی سالگی سن سختی برای آرزو کردن نیست؛ تصورِ چهل سالگی شاید! بماند که احتمالاً خودِ چهل سالگی هم نیست ... این تصورِ لعنتی !

وقتِ باز خوانیِ‌ "وزنِ بودن" ِ سهراب است گمانم! 



دیشب که می خوابیدم بدجوری سی ساله بودم. تقصیرِ شیشه ی کتلت فروشیِ‌ کار و تجارت بود و تقصیر منتظر ماندن برای سیب زمینیِ توی راه ... تقصیرِ‌ تصویرِ ناگهان "زن " َم توی شیشه که چهار دقیقه و سی ثانیه خیره مانده بود!


گمانم "سی سالگی" جشن تکلیف می خواهد!



به من "ذوق زدگی " هدیه بدهید.

به خودم "ذوق زدگی" هدیه خواهم داد. ذوقِ ناگهان بودن در مکانی که امروز خواسته ام است. موهای باز در دشت های آفتابی با حسی از "امنیت" ...







پ.ن: این نوشته بنا بود پر شورتر از این حرف ها تمام شود. چرا سی سالگی انقدر دیر به نظر می رسد؟




نظرات 4 + ارسال نظر
شادی پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:25 ق.ظ http://neveshte-jat.blogfa.com/

گمانم "سی سالگی" جشن تکلیف می خواهد!
خیلی باحال بود.


واقعاً می خواهد شادی!

مجید مویدی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:52 ق.ظ http://majidmoayyedi.persianblog.ir

سی سالگی، احتمالا اولین سنی‎ست که برای اکثر آدم ها، چین خوردگی های زمان را تازه رویِ صورت و تنشان حس می‎کنند....

بله. چین خوردگی ها خودشان عامل تاثیرگذاری در دیر بودن سی سالگی اند. انگار بدن می خواهد بگوید: دیگر دارم کم کم خسته می شوم!

مجید مویدی یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ب.ظ http://majidmoayyedi.persianblog.ir

روز زن مبارک
به همه ی زن های سرزمین خوبم
یک گل هم برای شمای دوست

سپاس فراوان از شما آقای دوست ...

آذر چهارشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 02:26 ب.ظ

من اما از سی سالگی خوشم نمیآید...قبل و بعدش خوبه است ها خودش یک جوریی است...به استخر و بوی کلر میماند انگار

من هم آذرم ...
این اما در دسته ی پذیرش هاست! (شما هنوز درستان به آنجا نرسیده!) تا عبور صبر کن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد