اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

پذیرش



بشود اگر "حسرت خوردن" را از رفتارهای آدمیزاد پاک کرد ... روزها بهتر استفاده خواهند شد!

کی آدم بالاخره دست از سر آنچه گذشته برمی دارد؟

کی به پذیرش آنچه در گذشته انتخاب کرده است می رسد؟

کی بشر آغاز به "بودن"ِ  خودش می کند تمام و کمال؟

کجاست مانع این رهایی؟

من از کدام طرف می رسم به این پاسخ؟

و 

چند روز مانده تا آن روز ؟



نظرات 4 + ارسال نظر
پارمیس سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ق.ظ http://parmisp.blogsky.com/

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد

ومهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت

روزی که کمترین سرود

بوسه است

وهر انسان

برای هر انسان

برادری ست

روزی که دیگر درهای خانه شان را نمی بندند

قفل

افسانه ییست

وقلب

برای زندگی بس است

روزی که معنای هر سخن دوست داشتن است

تا تو به خاطر آخرین حرف دنبال سخن نگردی

روزی که آهنگ هر حرف،زندگی ست

تا من به خاطر آخرین شعر رنج جستجوی قافیه نبرم

روزی که هر لب ترانه ییست

تا کمترین سرود،بوسه باشد

روزی که تو بیایی،برای همیشه بیایی

ومهربانی با زیبایی یکسان شود

روزی که ما دوباره برای کبوترهایمان دانه بریزیم

ومن آن روز را انتظار می کشم

حتی روزی که

دیگر نباشم

شاملو

پارمیس سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:58 ق.ظ http://parmisp.blogsky.com/

تنهایی

مثل باران پاییزی

وسوسه‌ی قدم‌زدن است در خیابان؛

که می‌روی، و باز می‌‌گردی؛ و تازه می‌فهمی:

خیس شده‌ای، تا مغز استخوان‌هات!



شاعر: رضا کاظمی

ناهید سه‌شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 01:42 ب.ظ http://Avaze-betyar.blogspot.com

یک استراتژی خنک دارم که به خودم میگویم من در آن لحظه بهترین کاری که میشد را کردم! شاید بهترین دیگری هم وجود داشت ولی خب در آن لحظه همین از دستم برمیآمد، .. باور میکنی گاهی یک بغل خنده هم می افتد به جانم، از کاری بهتر ،که چرا به سرم نزد! اما حسرت خوردن اصلن توی کارم نیست.

اینچنین، زندکی را بلدی! خوب ناهید ... خوب ... دست راستت رو ی سر ما!

MAHABI چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:48 ب.ظ

کی بشر اغار به بودن خودش می کند تمام و کمال؟؟؟
پشت این جمله ها یک دنیا حرفه...تنها این جمله رو اونطور که دلم خواست با تمام وجود درک کردم...

فکر کنم بر جاذبه غلبه کنیم، آن روز که "بودنِ تمام و کمال" میسر شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد