اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

ولنتاین





1- می دانید؛

عشق سخت است!

زخم می کند ... 

برای همین است که باید جشن گرفت ؛ ماندن را! هر روز ...


2- همیشه یک قدم مانده به "دوستت دارم"

ترسیده ام!

مکث کرده ام!

حرف یک روز و یک جمله  نیست که ؛

"دوستت دارم"  را باید بی زمان زندگی کرد...

آزاد

مثل ؛

هیچ کس مجبور نیست ...

در بند

مثل ؛

تا همیشه ولی ...



3- به آن رفته های همیشگی تاریخ عشق بگو

بی زمانی

مرد می خواهد!




نظرات 4 + ارسال نظر
شادی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:42 ق.ظ http://neveshte-jat.blog.ir/

آزاد

مثل ؛

هیچ کس مجبور نیست ...

در بند

مثل ؛

تا همیشه ولی ...


خیلی زیبا بود.

زیبا ؛ تویی ...

شادی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:45 ق.ظ http://neveshte-jat.blog.ir/

من از این داستان ترسیدم شادی!

عاشقانه های ترسناک! درست مثل ترسهای یک قدم به دوستت دارم گفتن ها مانده ...

چقدر ترسناکی داریم ما در درونمون!

سرن دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 06:22 ب.ظ http://serendarsokoot.blogsky.com/

جای حرف باقی نمی ذاری سپیده! مرسی

تو اما بگو ... حرف دیگری بگو ...

Mahabi جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:57 ب.ظ

"عشق...
عشق سخت است
زخم می کند..."
عشق هایی از جنس عشقی ک من هر روز با آن نفس میکشم مرهم است
آرام جان است زخم نمیکند...
برایتان عشقی از این جنس یا اگر هست فراتر از آن آرزو دارم.
زندگی کوتاه است؛باید در هوایش نفس کشید...

چیزی فراتر از عشق هستند این سیال های آرام که زندگی ما را نفس می کشند ...
عشق یکی از ناقص ترین شگفتی های دنیای مادیست!
شاید در جهانی که از ماده عاری باشد، فرمانروا باشد منطق را ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد