اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

از اسارت هایمان ...



در کانال موزیک دوستى عضوم که موزیک هاى بسیار ارزشمندى به اشتراک مى ذاره. موزیک هایى که هشتاد درصدشون بى اغراق با طبعم کاملاً همنواست...
نمى رسم هر روز گوشش کنم. همیشه تعداد زیادى دانلود نشده و گوش نکرده دارم که روى گوشم سنگینى مى کند و پایم را به باز کردن زود به زود کانال، سست.
امروز صبح اما، جسارت کردم به قوانین خشک ناخودآگاه کمال گرایم و بى توجه به انبار شده ها موزیک روزش را گوش کردم! 
و فکر کردم...
از چند لذت در روز محروم کرده ایم خودمان را به افسوسِ نکرده هاى تلنبار شده در گذشته؟






نظرات 3 + ارسال نظر
غ ـزل چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:54 ق.ظ http://life-time.blogsky.com/

وای وای
منم دقیقا مثل شما عمل میکنم
و خدا میدونه چقدر محرومیت کشیدم اما خودمم نفهمیدم

همه چیز دست خودمونه ... همه چیز ...

شادی جمعه 23 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ب.ظ

لایک

حال این روز را هم ...

آبگینه شنبه 20 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 09:39 ق.ظ http://abginehman.blogfa.com

واقعا اینکه از امروز و دزمانمون لذت ببریم خیلی بهتر از اینکه افسوس بخوریم نرسیدم همه چیز رو با هم انجام بدیم

حسرت ها.. احمقانه های بی فایده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد