اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

طعم آخرین ها...




خداحافظی ها را جدی بگیر نازنینم


خداحافظی ها ندای "آخرین ها"یند!


یادگارِ‌ آخرین ها!


آخرین ها همان اندازه  ترسناکند که


ارزشمند!


به عجله نگذرانش!


سرسری نگیر بوسه هایش را...







نظرات 6 + ارسال نظر
ناهید یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:52 ب.ظ http://avaze-betyar.bogfa.com

از سلام و خنده و نگاه‌ها و دست‌ها بنویس سپیده جان.

می نویسم عزیزم... زود زود زود!

آشتی سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 12:31 ب.ظ

خداحافظی غمگینه!

N جمعه 27 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:06 ق.ظ http://www.14285.blogfa.com

سلام دخترک اتاق آبی. حالت چطور است. ممنون که نگران حال من هستی. من هم تو را دوست دارم. سرنزدنم را نگذار به حساب بی معرفتی. بخاطر مشغله ی زیاد است رفیق جان. همیشه آرزو می کنم شاد و خوشبخت باشی...

ممنونم دوستم،

نسیم دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 04:04 ب.ظ

دلنوشته های جدید؛ مثل همیشه خیلی خوبند!

تویی که مثل همیشه خوبی... خیلی زیاد...

مجید مویدی پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:00 ب.ظ http://majidmoayyedi.persianblog.ir

در تمام زندگی م، یکی بود که با او، همه دیدارها برایم مثل آخرین دیدار بود.... تمامش را همین طور رفتار کردم... هر خداحافظی را مثل خداحافظی آخر گفتم تو دلم! همه‎ش را.
انگار از اولش می دانستم که خیلی زودتر از آنکه فکرش را بکنم خداحافظی آخری میر سد.
دو سال پیش شعر کوتاهی گفته بودم. برای سپیده جان هم می نویسم ش. شاید دوست داشتی:
""می دانستم
که هر دیداری را وداعی ست
اما
این شبِ مهتابی...""

حالا دلتان مى سوزد؟

مجید مویدی جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:18 ب.ظ http://majidmoayyedi.persianblog.ir

اگر منظورتان از "دل سوختن" پشمانی ست، اصلا! اتفاقا معتقدم باید همیشه این جور باشیم تا قدر چیزهایی که داریم را خوب دانسته باشیم و آن طوری که واقعا باید، رفتار کنیم...
فقط اندوه و بار خاطره هاست که سنگین است و تاب تحملِ ما را قوی هی بالاتر می برد....
خاطره دوست من!خاطره آن روزهای خواستنی...

"این شبِ مهتابی"، تنهاییِ جهان را عمیق تر می کند

چه احوالِ خوبی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد