اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود
اتاق آبی

اتاق آبی

...آسمان تمام شد؛ اینجا، زمین آغاز می شود

تلاش ... تلاش ... تلاش ... تلاش ...





آدم خسته می شود.


از بس که برای همه چیز باید تلاش کرد...


شاد بودن،

راضی بودن،

خوب بودن،

موفق بودن،

تنها نبودن،

امیدوار بودن...



آخر همه چیز با تلاش؟



چرا دیگر مثل آن قدیم ها یک چیزهایی خودشان همینجوری نیستند؟





پ.ن: می  دانستید میزان "دقت" آدم ها در آدم های دیگر، میزان "علاقه" یا "نفرت"ِ آن ها را از یکدیگر نشان می دهد؟




نظرات 6 + ارسال نظر
ناهید شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:01 ق.ظ http://avaze-betyar.blogfa.com

شاید به خاطر اینه که وقتی بچه بودیم بهانه‌های ساده و کوچیکی وجود داشت برای بسیار شاد کردن‌مون.
ولی الان بزرگ شدیم و بهانه‌هامون بزرگ. من یکی که دلم می‌خواد دوباره بچه شم به خاطر همین :)

پ‌ن: البته نه همیشه. بعضی وقتا هم هست که آدم انقد درگیر یک فکر یا اتفاقه که نمی‌تونه دقت کنه روی آدمی که دوستش داره.

سلام سپیده‌ی روشنایی :-*

فکر کردم به این که گفتی؛
نه!
همچنان به نظرم میزانِ دقت، خیلی چیزها را نشان می دهد!
ما نمی خواهیم باور کنیم!

سلام نازنینم.

[ بدون نام ] شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:47 ب.ظ

بعد از تلاش به دست آوردنشون خیلی دلچسب تره!
نه خیلی خوش بینانه مزخرفی گفتم؛ بهتر که فک میکنم منم خسته شدم از این همه تلاش!

یک چیزهایی باید برگردد!

شادی شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:29 ب.ظ

با پی نوشتت موافقم.

:) خودم هم!

آشتی یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:26 ب.ظ http://ashtiashti.persianblog.ir

هیچ چیز بدون تلاش نیست. قدیمی ها هم واسه خیلی چیزها تلاش می کردند. فقط فرق اونا با ما در اینه که اوناُ از تلاشها خسته نمیشدند. ولی ما خسته میشیم. اینه که فکر میکنیم تلاشمون از اونا بیشتره!!!!!!!

شاید آشتی...
شاید!

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06 ب.ظ

چه چیزهایی باید برگردند؟

همان چیزهایی که خودشان بودند،بی آنکه ما تلاش کنیم...

[ بدون نام ] دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:16 ب.ظ

زندگی یعنی خستگی ! زندگی یعنی جنگی که هر روز تکرار می شود و در ازای لحظات شادی اش که مکث های کوتاهی بیش نیست باید بهای گزافی پرداخت!

اوریانا فالاچی

این زن واقعاً قابل ستایش است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد